Megérkezett az új 5-s BMW. Van akinek tetszik, vagy akinek nem... De nézzük csak közelebbről...
Nagy várakozás előzte meg az új 5-s széria megjelenését, de végre nem kell többet várni, itt az új Limousine! Chris Bangle formatervező távozása óta ez az első modell, amit a BMW piacra dobott, így érthető volt a lelkesedés... Na de most itt van... igen... végre... hogy mi?! EZ? (áááá) Egy újabb gyári sablon... egy újabb "egy vagyok a sok közül" autó... (Pffff...) Na jó, ne legyünk ilyen amatőrök,.. nézzük meg legalább! Mit is látunk? Az autó eleje 3-s, az autó hátulja 7-s... Na jó,... hagyjuk... Az új 5-s kategóriájának legnagyobb tengelytávjával büszkélkedhet, ami 2968mm. 4 benzines és 3 dízel motorral lehet rendelni. A dízel 520d csak ősztől rendelhető, de már van 525d és 530d. Mindkét motor 3 literes és 6 hengeres. Az 525d 204 lóerős, az 530d pedig 245 lóerős. A benzinmotorok közül 3 darab soros 6 hengeres és közvetlen befecskendezéses 3 literes lökettérfogattal. Az 523i 204 lóerővel, az 528i 258 lóerővel és a dupla turbós 535i pedig 306 lóerővel kapható. Az új 5-s csúcsmodellje pedig az 550i a maga 4400cm3-s, biturbós 8 hengeres 407 lóerős erőforrásával.
A belsőtér hozza azt a minőséget amit elvárhatunk egy igazi luxus limousine-tól. Bőr mindenhol,... fotelek,... hangrendszer,.. internet,.. és teljes multimédia minden utasnak. A megnövekedett tengelytávnak köszönhetően nőtt a lábtér is. A következő videóban a választható színeket és kárpitokat tudjátok megnézni.:
Azt mindenki tudja, hogy a bajor mérnökökön kívül senki sem tudja (még csak megtippelni sem), hogy az aktuálisan új BMW-kben mennyi elektronikai rendszer véd minket önmagunktól és a bennünk bujkáló hülye gyerektől... (Én sem próbálkozom vele:) ) Viszont érdemes kiemelni az új önmagától beparkoló, videokamerákkal megtűzdelt, szinte már KITT-es parkolást segítő rendszert és a Mercedesekből már ismerős éjjellátó technológiát, amelyek nagyon hasznosak tudnak lenni! (Néha.) Ezek működés közben:
És a végére egy kis kedvcsináló!
Kir+
Érkezett egy komment, csak időközben eltűnt a netes kavarban:) Pótoljuk!!!:
GGerg:
Én az elődjét (E60) vezettem és nem valami nagy szám, nagyon nem otthonos a belső. Egyébként 745d-t is vezettem (700 Nm-es), de arról is pont ez a véleményem. Viszont az E39 sokkal jobb volt. Ez ahhoz tér vissza, alig várom, hogy vezethessek egy 535i-t vagy inkább egy 550i-t. Nagyon igényes a belső ennél az újnál.
Friss beugatások