Hétvége van... Üres a koli... Éhes vagy, Picike zárva... Cigi is kéne... Elindulsz... Köd van, alig látsz valamit... Egy ismeretlen mégis ismerős forma... Nem, nem lehet... De! Ez az!
Telefon a spannak és indulhat a mustra:)!
Magam se hittem a szememnek, de egy Aston Martin DB9-es parkolt ma délben a kolinál... Erről a kocsiról mindenkinek a 007-es ügynök jut eszébe, ahogy száguldozva megmenti a világot 50 terroristától vagy egy világuralomra törő pénzes elmebetegtől...
A DB9 képes is erre, a maga V12-es 450 pacis erőforrásával, ami 30 lóerővel több, mint az elődé a DB7-es szériáé volt. 570 Nm,.... 4,9-es 0-100-as sprint,... és majdnem 300-as végsebesség. (Egy szavunk se lehet :) )
Az autóban 6 sebességes automataváltó van, de rendelhetünk magunknak a kormányról kis karokkal vezérelhető kéziváltőt, amivel aztán azt csinálunk a kocsival amit csak akarunk! (PL: feltörhet belőlünk a totális hülyegyerek!) Az autó tömegét a térhálós vázszerkezetnek és a nagyrészt alumínium karosszériának köszönhetően 1700 kilógrammal sikerült leszorítani.
A belsőt az Aston Martintól megszokott nemes fa és bőr, valamit alumínium borítja. A műszerek skálázása is eltér a hagyományostól, ugyanis a fordulatszámmérő az óramutató járásával ellentétes irányba forog. 2+2 üléses, amit magunk is szemügyre vehettünk... A két első utasnak királyi helye van a bőr "sportpáholyokban", de hátul is jól érezheti magát az, aki 110cm magas és a lábai átmérője max 5cm... Gyerekeknek sem való, mert abból a kis lyukból nem látnak ki és apukát fogják dobálni mindennel, ami csak a kezükbe kerül...
De itt a megoldás!!!
A brit gyártó Frankfurtban leplezte le négyajtós szedánját a Rapide-ot, amellyel a leginkább a Porsche Panamera és a Maserati Quattroporte ellenfele lesz. A szintén V12-es, 470 lóerős autó forgalmazása 2010 elején kezdődik. A forma nagyon jól sikerült,... Nagy hűtűmaszkja, vékony lámpái, keret nélküli ablakai, sőőt a kissé felfelé nyíló ajtajai is kissé a DB9-re emlékeztetnek.
Az utasokat körülvevő luxus prémium kategóriás! A hátsó üléseknél teljes multimédiás szórakoztatóközpont és gombnyomásra kényeztető és dönthető "fotelek". (Minden, ami egy megfáradt milliomosnak vagy az angol királyi családnak kellhet.) A csomagtartó 310l-es kapacitása kissé kevésnek tűnhet, de ezt az ülések döntögetésével növelhetjük, amikor épp Monacoban szeretnénk eltölteni egy átlagos hétvégét.
Kir+
Friss beugatások