Az immár a Volkswagen-konszernhez tartozó márka bemutatta a 918 Spydert, amely valószínűleg a Carrera GT utódját vetíti elő számunkra. A koncepciót Michael Macht, a gyártó vezérigazgatója leplezte le. A kétüléses 918 Spyder magán hordozza a Porschére jellemző formákat, de a jövő sportmodelljeinek designjából is ad ízelítőt számunkra.
A lemezek alatt csúcstechnika lapul. Az 500 lóerős V8-as motorhoz két, összesen 218 lóerős elektromotort is csatlakoztattak, így a két erőforrás együttes teljesítményének köszönhetően a 918 Spyder 3,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, míg a száguldozás 320 km/h-nál ér véget.
A három motor munkáját a márka hétsebességes duplakuplungos PDK váltója hangolja össze.Sokat elárul a koncepció tudásáról, hogy a márka szerint az autó egy kört a Nordschleifén kevesebb, mint 7 perc 30 másodperc alatt teljesít, így gyorsabb, mint a Carrera GT.
Plug-in hibridhajtásának köszönhetően a lítium ionos akkumulátorokat akár otthonról is feltölthetjük, így akár 3,0 literes átlagfogyasztás és 70 g/km-es szén-dioxid kibocsátást is elérhető a tanulmányautóval. A vezető egyébként négy beállítás közül választhat. E-Drive módban az akkumulátorok töltöttségétől függően kizárólag elektromos üzemmódban közlekedhetünk, míg Hybrid állásban a két erőforrás közösen dolgozik.
Sport Hybrid mód esetén a teljesítmény kap hangsúlyt, míg Race Hybridre kapcsolva az autó teljesítményének maximumát nyújtja.
a5.hu
Friss beugatások